Volkswagen T-Roc

- samochód, który wyraża Ciebie

Nie tylko lakier czy felgi. T-Roc daje mnóstwo możliwości

personalizacji, które wyrażają indywidualny styl każdego kierowcy.

Mierzy 4234 mm długości, 1819 mm szerokości i 1573 mm wysokości, idealnie wpisując się w segment kompaktowych crossoverów. Volkswagen T-Roc był jedną z najbardziej wyczekiwanych premier rynkowych ubiegłego roku. Jego premiera odbiła się szerokim echem na całym świecie. T-Roc wyznacza nowe standardy w swojej klasie, oferując ogrom możliwości personalizacji.

Mimo kompaktowych rozmiarów, idealnie sprawdzających się w mieście, T-Roc oferuje mnóstwo przestrzeni zarówno w pierwszym, jak i w drugim rzędzie siedzeń. To zasługa dużego rozstawu osi (2603 mm). Bagaże wszystkich podróżujących bez trudu zmieszczą się w 445-litrowym bagażniku. Po złożeniu tylnej kanapy jego pojemność wzrasta do imponujących 1290 l. Tak przestronnego przedziału bagażowego nie ma żaden z konkurentów kompaktowego SUV-a Volkswagena.

Styl

Styl nade wszystko

Volkswagen T-Roc już w bazowej wersji wyróżnia się spośród innych SUV-ów tego segmentu – ma sportową, nowoczesną sylwetkę z wyraźnie nakreślonymi liniami karoserii. Dodatkowo bogata oferta opcji pozwala stworzyć SUV-a jedynego w swoim rodzaju, idealnie dopasowanego do indywidualnych potrzeb kierowcy. T-Roc to pierwszy crossover Volkswagena, którego można zamówić z dwubarwną karoserią – z dachem malowanym w jednym z czterech kontrastowych kolorów (lakierowanym włącznie z przednimi słupkami i z obudowami lusterek zewnętrznych). W sumie T-Roc oferuje kilkadziesiąt kolorów lakierów i dwukolorowych kombinacji. Wisienką na torcie są liczne, unikatowe wzory felg w różnych kolorach.

Fot. Materiały Partnera

Zobacz różne wersje kolorystyczne:

Wyposażenie

Wersje wyposażenia i silniki

Do wyboru są trzy wersje wyposażenia: T-Roc, Advance i Premium. Już w standardzie lista wyposażenia jest bardzo bogata. Znajdują się na niej m.in.: system stabilizacji toru jazdy (ESP), system "Front Assist" z funkcją awaryjnego hamowania w mieście, klimatyzacja z regulacją manualną "Climatic", system „Lane Assist”, czyli asystent utrzymywania pasa ruchu i czujnik deszczu. W najbogatszej odmianie standardem są elementy zarezerwowane do niedawna tylko dla samochodów klasy premium, czyli m.in.: wyświetlacz Active Info Display umożliwiający indywidualny wybór ważnych dla kierowcy informacji widocznych za kierownicą, aktywny tempomat ACC do 210 km/h z automatyczną regulacją odległości, reflektory w technologii LED ze światłami do jazdy dziennej, system "Park Pilot", czyli czujniki parkowani z przodu i z tyłu oraz 17-calowe obręcze aluminiowe o oryginalnym wzorze.

Fot. Materiały Partnera

Podobnie jak większy Tiguan, T-Roc jest oferowany wyłącznie z silnikami turbodoładowanymi – trzema benzynowymi i trzema wysokoprężnymi, które są dostępne w trzech poziomach mocy: 115 KM, 150 KM i 190 KM. Najsłabsze warianty są oferowane w połączeniu z napędem na przednie koła i z mechaniczną, 6-biegową przekładnią.

W przypadku silników o mocy 150 KM klienci mogą wybrać układ przeniesienia napędu na przednie lub na cztery koła oraz 7-stopniową dwusprzęgłową przekładnię DSG. Topowe wersje 190-konne standardowo występują w połączeniu z napędem na cztery koła 4MOTION i z 7-stopniową przekładnią DSG o dwóch sprzęgłach.

Ty ciesz się jazdą. Resztę T-Roc zrobi
za Ciebie

Volkswagen T-Roc to samochód przełomowy dla swojego segmentu.

Do tej pory w tej klasie nie było tak zaawansowanego technologicznie auta.

Nowy SUV Volkswagena wprowadza rozwiązania, które dotychczas

zarezerwowane były tylko dla flagowych limuzyn.

Volkswagen T-Roc to najbezpieczniejszy i najbardziej innowacyjny SUV w swojej klasie. T-Roc w zeszłym roku został nagrodzony prestiżowym wyróżnieniem „Best in Class 2017” przez organizację Euro NCAP. Eksperci docenili doskonałe wyniki w testach zderzeniowych oraz zaawansowane systemy bezpieczeństwa, które T-Roc ma w standardzie.

Seryjnie w każdym T-Rocu o bezpieczeństwo kierowcy i pasażerów dbają: system automatycznego hamowania po kolizji, aktywny system Lane Assist utrzymujący samochód na wybranym pasie ruchu, a także system monitorowania obszaru przed autem Front Assist z funkcjami rozpoznawania pieszych na jezdni i hamowania awaryjnego City.

W trudniejszych warunkach o bezpieczeństwo i pewność prowadzenia dba opcjonalny napęd 4Motion, dostępny w wyższych wersjach silnikowych.

Podczas jazdy bardzo przydaje się także system monitorowania znaków drogowych. Dzięki niemu kierowca w każdej sytuacji wie, jak wysokie jest ograniczenie na danej drodze i uniknie mandatu za nadmierną prędkość. Z kolei w nocy nieoceniony okaże się system Light Assist, czyli asystent świateł drogowych. Dzięki automatycznemu działaniu zwiększa komfort i bezpieczeństwo jazdy.

Specjalna kamera obserwuje ruch przed naszym autem i powyżej prędkości 60 km/h w ciemności system samodzielnie włącza światła drogowe. Co ważne, Light Assist rozpoznaje samochody jadące z przodu oraz nadjeżdżające z naprzeciwka i zmienia światła, aby nie oślepić innych kierowców. W trasie przyda się również system rozpoznawania zmęczenia kierowcy, który rozpoznaje nasze zachowania i w razie potrzeby może zasugerować przerwę w podróży.

Tylko krok

do autonomicznej jazdy

Volkswagen T-Roc może zostać wyposażony w aktywny tempomat. Ustalamy odległość od pojazdu poruszającego się z przodu oraz prędkość jazdy (ACC w T-Rocu działa aż do 210 km/h), a system sam utrzymuje nas w bezpiecznej odległości i w razie potrzeby zwalnia lub przyspiesza. Równie przyjemnym i komfortowym system jest Asystent jazdy w korku. Wykorzystuje on do działania ACC oraz Lane Assist, zapewniając wygodne i bezpieczne poruszanie się w korku. Przy prędkości od 0 do 60 km/h system reaguje na obecność innych pojazdów i sam przejmuje kierowanie autem, dodawanie gazu oraz hamowanie. Co ważne, T-Roc potrafi samodzielnie się zatrzymać, a potem ruszyć. Kamera cały czas monitoruje znaki oraz linie, dzięki czemu auto bez problemu porusza się po swoim pasie ruchu.

Fot. Materiały Partnera

Choć Volkswagen T-Roc to rasowy SUV, to większość kierowców będzie nim jeździć w mieście. Wszyscy znamy „uroki” miejskiej jazdy – wąskie uliczki i ciasne miejsca parkingowe. Dzięki swoim kompaktowym wymiarom T-Roc w miejskiej dżungli czuje się znakomicie. Ma też w zanadrzu kilka sprytnych sztuczek, które znacznie ułatwią manewrowanie.
Na pokładzie tak zaawansowanego technicznie crossovera nie mogło oczywiście zabraknąć czujników parkowania oraz kamery cofania. T-Roc oferuje kierowcy także bardzo przydatny system ułatwiający wyjeżdżanie autem tyłem z miejsca parkingowego. Rozpoznaje on nie tylko samochody stojące lub przejeżdżające z tyłu, ale również te, które zbliżają się z boku, których kierowca nie jest w stanie zauważyć. Czujniki wykrywają pojazdy nawet do 40 m od naszego auta. Jeżeli wykryją zagrożenie, to najpierw powiadomią nas ostrzeżeniem dźwiękowym, a w razie braku reakcji – T-Roc samodzielnie zahamuje.

Fot. Materiały Partnera

Kolejną innowacją, jaką ma do zaproponowania Volkswagen T-Roc jest system rozpoznawania pieszych. Potrafi wykryć nagłe pojawienie się pieszego i ostrzec kierowcę o zagrożeniu sygnałami dźwiękowymi i graficznymi. Jeżeli nie zdążymy z reakcją, to T-Roc zahamuje za nas.
Na sam koniec zostawiliśmy system robiący największe wrażenie. Emergency Assist kontroluje działania kierowcy i w razie potrzeby pomaga uniknąć wypadków lub zmniejszyć ich skutki.

System wykrywa, kiedy kierowca przestaje panować nad samochodem. Tak się może zdarzyć z powodów zdrowotnych i np. zasłabnięcia za kierownicą. W takiej sytuacji system od razu przejmuje prowadzenie nad samochodem. Następnie próbuje szarpnięciem hamulca wymusić na kierowcy reakcję. Jeżeli to nie pomoże, Emergency Assist włączy światła awaryjne i doprowadzi do bezpiecznego całkowitego zatrzymania się pojazdu.

Delektuj się podróżą. Jesteś w dobrych rękach

Volkswagen T-Roc dba o swojego kierowcę, jak mało który samochód

na rynku. Dzięki wielu nowoczesnym rozwiązaniom za kierownicą nowego

SUV-a Volkswagena możemy się odprężyć i skupić tylko na przyjemności

z jazdy. Wiele rzeczy auto robi za nas.

Volkswagen jako pierwszy producent w segmencie wprowadza w T-Rocu tzw. wirtualny kokpit. Active Info Display to wielofunkcyjny, kolorowy wyświetlacz o przekątnej wynoszącej aż 10,25 cala. Znajduje się przed oczami kierowcy i zastępuje klasyczne analogowe zegary. Umiejscowienie na wprost kierowcy sprawia, że wszystkie najważniejsze informacje mamy w zasięgu wzroku. Kierowca nie musi przekręcać głowy, by spojrzeć na ekran systemu multimedialnego. Wszystkie najważniejsze informacje ma tuż przed sobą, a to znacząco zwiększa komfort i bezpieczeństwo jazdy.

Fot. Materiały Partnera

Cyfrowe zegary

które, możesz skonfigurować dokładnie tak, jak lubisz

Oprócz klasycznych informacji, jak obrotomierz, prędkościomierz i licznik kilometrów, Active Info Display może wyświetlać także dodatkowe, wybrane przez kierowcę treści i dane. Wirtualny kokpit można bardzo szeroko personalizować i dostosować do swoich potrzeb.

Co można więc wyświetlić? Choćby szczegółowe dane dotyczące jazdy, mapę, zaprezentowaną na całej powierzchni ekranu, lub informacje z systemów wspomagających.

Zamiast klasycznych wskaźników na wyświetlaczu mogą pojawiać się również tytuły odtwarzanych piosenek lub kontakty z telefonu. Możliwe jest także połączenie różnych opcji - np. wyświetlenie mapy i informacji z radia czy słuchanej przez nas muzyki z USB lub telefonu.

Kierowca może skonfigurować trzy różne układy ekranu i błyskawicznie się między nimi przełączać.

Cały czas

w łączności ze światem

Volkswagen T-Roc oferuje bardzo rozbudowane usługi typu connect. Dzięki stałemu połączeniu z Internetem korzystanie z auta wkracza na kolejny poziom wygody i komfortu.

Połączenie z Internetem daje dostęp do aktualnych danych. Cały czas. Dzięki temu w czasie rzeczywistym systemowa nawigacja otrzymuje dane o korkach na trasie, którą jedziemy. System może nam w takim wypadku zaproponować alternatywną trasę, dzięki czemu dotrzemy do celu szybciej. T-Roc zapewnia nam też dostęp do informacji o parkingach, hotelach, stacjach benzynowych czy ciekawych miejscach w okolicy. W wielu przypadkach auto poinformuje nas także o cenach – przykładowo, na stacji benzynowej. Podczas postoju możemy na ekranie samochodu przeglądać najświeższe informacje albo sprawdzić prognozę pogody dla miejsca, do którego jedziemy.

Pakiet usług Car-Net Guide & Inform jest dostępny w standardzie w połączeniu z systemem Infotainment Discover Media. Funkcja jest dostępna bezpłatnie przez 3 lata.

Fot. Materiały Partnera

Samochód

i Twój smartfon – świetnie zgrany duet

Na liście opcji znajdziemy bardzo wygodną funkcję Car-Net App-Connect. Pozwala ona na połączenie telefonu komórkowego z systemem multimedialnym samochodu. Dzięki temu mamy dostęp do aplikacji i zasobów naszego telefonu na ekranie systemu multimedialnego. Możemy bez problemu puszczać z głośników naszą ulubioną muzykę, rozmawiać przez system głośnomówiący czy przeglądać wiadomości.

Korzyści wynikają nie tylko z łatwości obsługi - liczne aplikacje analizują dane udostępniane przez samochód i oferują dodatkowe, praktyczne lub uprzyjemniające jazdę funkcje.

Volkswagen T-Roc obsługuje trzy najpopularniejsze sposoby łączności smartfona z samochodem. To Apple CarPlay, Android Auto oraz Mirror Link.

Jesteś

w dobrych rękach – system wzywania pomocy

Jedną z najbardziej stresujących sytuacji, jakie mogą się nam przytrafić na drodze to stłuczka lub wypadek. Volkswagen T-Roc ma jednak system, który pomoże nam i w tym. Usługę Wzywanie pomocy znajdziemy na liście opcji. W razie potrzeby możemy ją aktywować przyciskiem. T-Roc połączy się z centralą Volkswagena, a jej pracownik będzie wspierał kierowcę do momentu pojawienie się służb ratowniczych. System działa w 23 krajach Europy. Polska znajduje się oczywiście na liście.

Co ważne, pomoc zostanie wezwana automatycznie, gdy system zarejestruje wypadek. Sygnałem dla niego jest aktywacja poduszek powietrznych. Zostanie nawiązane połączenie z centralą Volkswagena i zgłosi się jej pracownik. Jednocześnie do centrali przesłane zostaną dane takie jak lokalizacja pojazdu, które umożliwią szybkie skierowanie służb ratowniczych.

Fot. Materiały Partnera

Jak najlepiej kupić
Volkswagena T-Roc

Już to wiesz. Jesteś zachwycona lub zachwycony designem nowego

Volkswagena T-Roc. Przekonały Cię parametry jego silnika, komfort jazdy

i bogate wyposażenie. Teraz zastanawiasz się już tylko, jak sfinansować

zakup nowego auta.

Zanim przyjrzymy się im bliżej interesującym i nowoczesnym sposobom zakupy Volkswagena T-Roc, zwróćmy uwagę na fakt, że na rzeczywiste koszty korzystania z samochodu wpływa nie tylko cena jego zakupu – w tym czasem dodatkowo kredytu - ale również późniejsze koszty szeroko rozumianej eksploatacji i cena w jakiej uda nam się częściowo już zużyte auto sprzedać na rynku.

I tutaj Volkswagen ma sporą przewagę nad konkurencją. Po pierwsze, przeglądy samochodów niemieckiej marki mogą się odbywać nawet co 30 tys. km., co powoduje, że zapłacimy za serwis mniej, niż gdybyśmy musieli jeździć do niego np. co 15 lub co 20 ty. km.

Po drugie, Volkswagen długo trzyma wartość i łatwo go sprzedać. To marka nr 1 wśród wyszukiwanych aut na OTOMOTO.

No i po trzecie w ofercie Volkswagena jest dużo oszczędnych silników – spalają mniej, a więc mniej płacimy za tankowanie.

To wszystko czyni, że rzeczywiste koszty eksploatacji Volskwagena T-Roc są często mniejsze od kosztów konkurencyjnych aut. No i dodatkowo możemy je utrzymać w ryzach, sięgając po jedną z proponowanych przez firmę nowoczesnych form sfinansowania zakupu.

Oczywiście zawsze możemy kupić samochód, tak jak często kupowało się go w przeszłości. Za gotówkę lub wspomagając się standardowym kredytem bankowym. Ale takie rozwiązania mają wiele wad.

W wypadku gotówki, musimy jednorazowo wydać dużą kwotę pieniędzy. Nie zawsze ją mamy, a nawet jeżeli tak, to być może te pieniądze będą nam potrzebne na inne cele. Tradycyjny kredyt bankowy jest natomiast rozwiązaniem, po pierwsze drogim – odsetki mogą podnieść rzeczywistą cenę samochodu nawet o kilkadziesiąt procent. A po drugie, mało elastycznym – podpisujemy umowę i w zasadzie aż do spłaty ostatniej raty niewiele możemy już zrobić.

Volkswagen przygotował dla zainteresowanych zakupem Volkswagena T-Roc dwa interesujące rozwiązania.

EasyDrive

– niska rata a potem. nowy samochód

Kredyt EasyDrive to rozwiązanie idealne dla kogoś, kto lubi jeździć nowymi samochodami, nie znosi męczyć się z ich odsprzedażą po kilku latach i jeszcze nie chce na te cele wydawać bardzo dużych kwot pieniędzy.

W kredycie EasyDrive przez dwa, trzy albo cztery lata spłacasz jedynie rynkową utratę wartości auta. Dlatego miesięczna rata jest bardzo niska. Możesz ją dodatkowo obniżyć, wpłacając na początku tzw. wkład własny – jego wysokość może wynosić od zera do 30 proc. ceny samochodu.

Co bardzo ważne, już na początku umowy wiemy, jaka będzie wartość samochodu, kiedy ona dobiegnie końca – a więc po wspomnianych dwóch, trzech lub czterech latach. Decyzję jednak o tym, jak ją zakończyć, podejmujemy po zapłacie ostatniej standardowej raty. Wtedy możemy oddać samochód dealerowi i kupić nowy – bez żadnych dodatkowym opłat. Możemy też spłacić pozostałą kwotę jednorazowo lub korzystając z kredytu.

Jak to wygląda w praktyce? Wyobraźmy sobie, że kupujemy Volkswagena T-Roca za 78 390 zł. Wpłacamy na początku wkład własny wysokości 30 proc. jego wartości – 23 517 zł. Następnie płacimy 48 miesięcznych rat wysokości tylko 579 zł. Na koniec zostaje kwota 40 920 zł. Możemy ją spłacić jednorazowo lub za pomocą kredytu i zachować samochód. Możemy też oddać auto bez żadnych dopłat dealerowi i kupić nowy samochód.

Powyższy przykład był wyliczony w sytuacji, gdy przejedziemy autem nie więcej niż 20 tys. km rocznie – to dość wysoki limit. Jeżeli wrośnie on np. do 30 tys. km rata wzrośnie do 621 zł.

W wyliczeniu uwzględniono też fakt, że do kredytu doliczono ubezpieczenie komunikacyjne na rok o wartości 2430 zł.

Gdybyśmy chcieli sfinansować zakup Volkswagena T-Roca za pomocą kredytu EasyDrive w cenie jak wyżej, z limitem 20 tys. km rocznie i w modelu na cztery lata, ale bez wkładu własnego, wtedy miesięcznie musielibyśmy płacić 1152 zł. Na koniec do zapłaty mielibyśmy – podobnie jak wcześniej - 40 920 zł.

EasyBuy 50%

- niska rata, niedługi kredyt

Volkswagen przygotował też dla modelu T-Roc pewną wariację bardziej klasycznego kredytu samochodowego. W kredycie EasyBuy 50% najpierw wpłacamy 50 proc. wartości samochodu.
Resztę spłacamy przez trzy lata w niskich miesięcznych ratach. Co bardzo tutaj ważne, oprocentowanie kredytu EasyBuy 50% wynosi 0 proc., nie jest też od niego pobierana prowizja bankowa.
Do kredytu doliczane jest wyłącznie szeroki pakiet ubezpieczeń komunikacyjnych: OC, AC, NNW i Assistance na pierwszy rok oraz Ubezpieczenie Bezpieczna Spłata z Ubezpieczeniem Ryzyka Utraty Pracy - pomagające Tobie i Twojej rodzinie spłacić kredyt w przypadku śmierci, poważnego zachorowania, całkowitej niezdolności do pracy lub utraty pracy.

Fot. Adobe Stock

Leasing

dla przedsiębiorców

Kredyt EasyDrive ma swój odpowiednik w leasingu dla przedsiębiorców. Jego parametry są zbliżone do kredytu Easy Drive.

W leasingu EasyDrive można zakończyć, albo zwracając samochód, albo spłacając jednorazowo kwotę końcową.

Volkswagen dodatkowo gwarantuje, że wysokość raty netto wyniesie 1 proc. wartości samochodu brutto dla parametrów: okres finansowania - 36 miesięcy, opłata wstępna 10 proc., limit przebiegu 20 tys. km rocznie.

Producent Volkswagena T-Roc oferuje też bardziej tradycyjny leasing EasyBuy. W nim wysokość opłaty wstępnej można dowolnie ustalić od 0 proc., raty leasingowe można płacić od 24 do 60 miesięcy, a wartość końcowa auta można ustalić od 1 proc. do 25 proc. jego ceny.

Fot. Materiały Partnera

Volkswagen gwarantuje przy tym, że suma opłat za auto wyniesie tylko 101 proc. jego ceny, przy zachowaniu następujących warunków: opłata wstępna 10 proc., okres leasingu: 36 miesięcy, wartość końcowa: 1 proc.